Nowe Audi A7 Sportback 2018

SUV może być żywicielem dla marek premium, takich jak Audi, ale firma nie zapomniała swoich korzeni – sedana. Modele niszowe odwzorowane w tylnej części tradycyjnego „trzyczęściowego” kształtu ciała limuzyny znajdują się w zasięgu; zobacz nowego A7 Sportback, prowadzonego w Wielkiej Brytanii.

Ewolucyjne przeprojektowanie pokazuje, że czterodrzwiowe coupe pożyczyło mnóstwo wskazówek A8, takich jak duża przednia kratka i pełnowymiarowa tylna listwa świetlna z tyłu, a także podobne – choć nie tak eleganckie – wnętrze i dziarskość. Ale jakość wykończenia czuje się na równi z flagowym Audi.

Być może najbardziej imponującym aspektem jest pakiet informacyjno-rozrywkowy, który znajdziesz po otwarciu drzwi. Wszystkie urządzenia A7 wyposażone są standardowo w wyświetlacz cyfrowy 12,3-calowego wirtualnego kokpitu, podczas gdy zespół systemów multimedialnych z ekranem dotykowym łączy się z konsolą środkową i deską rozdzielczą.

Ekrany korzystają z haptycznych sprzężeń zwrotnych, aby zapewnić satysfakcjonujące wrażenie kliknięcia wszędzie tam, gdzie się go dotyka. Nie można tak łatwo dotknąć, jak w przypadku innych ekranów dotykowych, i trzeba mocno naciskać jak fizyczny przycisk, ale jest on bardzo zgrabny, gdy już się do tego przyzwyczaja, i czuje się przed systemami Mercedesa i BMW. Jednak nie dla wszystkich, a konfiguracje przełączników obrotowych są łatwiejsze w użyciu.

Największą wiadomością jest powszechne przyjęcie pomocy w postaci łagodnej hybrydy 48v. Sześciocylindrowe turbodoładowanie o mocy 335 koni mechanicznych jest już w drodze, podobnie jak wybór opcji czterocylindrowych i hybryda typu plug-in. Jednak pierwsi nabywcy będą musieli zadowolić się olejem napędowym A7, który wykorzystuje sześciocylindrową jednostkę o pojemności 3,0 litra.

W żadnym wypadku brak jest złego wyboru silnika, ponieważ początkowa oferta Audi jest imponująca. Jego sześciocylindrowy znak towarowy jest gładki i choć można pomyśleć, że 282 bhp w samochodzie, który przesuwa łuski na 1,880 kg, nie brzmi szczególnie sportowo, moment obrotowy 620Nm na odczepieniu oznacza szybki postęp zawsze jest naciśnięciem pedału.

Jedyną rzeczą, która pozwala na odpowiedź, jest: na bok, walczycie, by wykryć cofanie się silnika, i to całkiem bezproblemowo. Główną korzyścią jest oczywiście oszczędność. Audi twierdzi, że to ogromne sześciocylindrowe coupe z napędem na wszystkie koła może zrobić więcej niż 50 mpg, w zależności od specyfikacji.

Zdjęcie 4 z 25Audi A7 Sportback – z przodu
Zdjęcie 4 z 25
Dzięki układowi napędowemu i technologii wspomagającej, zapewniającej imponującą dostawę, A7 jest doskonałym pojazdem do jazdy po autostradzie. Mile topią się we względnym spokoju i komforcie. Na tylnych drogach łatwo można jeździć na zakrętach tak dużego samochodu i ma bezpośredni, dobrze wyważony układ kierowniczy. Jednak nie jest to zbyt zabawne, nawet jeśli zostanie zmienione na Dynamic w selektorze napędu. Opcjonalny układ kierowniczy z czterema kołami dodaje trochę dodatkowej zwinności.

Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne zapewnia najdelikatniejszą konfigurację, chociaż przy cenie 2 000 £ na liście dodatków musielibyście się zastanowić nad jej specyfikacją. Jest niewielka różnica między tym a standardowym ustawieniem sportowym, które standardowo znajduje się w samochodach serii S, i nadal nie jest doskonały przy niskich prędkościach. transmisja; diesel otrzymuje ośmiobiegowy przemiennik momentu obrotowego, a pomiędzy pedałem w dół a obciążeniem układu przeniesienia napędu występuje wykrywalne opóźnienie.

Główną zaletą podstawowego układu elektrycznego 48v jest to, że umożliwia on całkowite wyłączenie silnika podczas jazdy z prędkością od 34 do 99 km / h, co oszczędza paliwo podczas nieprzerwanych rejsów po autostradach. Generator taśmy służy do odpalenia silnika w razie potrzeby, a haptyczne uderzenie w pedał przyspieszenia informuje, kiedy można podnieść i unieść.